Jurnal de București 11

Cu o oarecare atitudine de primăvară, prima zi de școală mă prinde în capătul celălalt al lumii în care mă târăsc. Facultățile sunt pline de studenți. Medicină, Drept, Geografie etc. Fast-food-urile cu renume, de asemenea. Problema e că nu recunosc nici un chip. Nu sunt colegii mei. Acasă mă așteaptă neființe, un orar cel puțin la fel de jegos ca semestrul trecut. Poate o conexiune de internet mai bună.

Oamenii mari nu au nevoie de București să se afirme, contrar simțămintelor mele actuale. Oraș mare, oameni mulți, de calitate sau de calitate îndoielnică, mai multe șanse de afirmare. Dar geniul nu are nevoie de șansă. El se ridică de la sine, în accese nu întotdeauna bine definite, atinge culmi, apoi se prăbușește. Ceilalți, de după geniu, pășesc în umbra sa și mor și ei. Sau…. cad.



Leave a comment

Filed under arta, cafenele, Jurnalism, lifeitslef, personal, socializare

Leave a Reply

