Nu acceptați oferte Vodafone de la operatori care nu vorbesc rar!

Urăsc compania cu pricina. De ce? Fiindcă sunt de cea mai joasă speță. Sunt antifa. Sau pentru că-mi toacă nervii cu mesaje la ora 8, sunat la ora 10 și promptitudinea cu care îmi aduc aminte că am întârziat plata facturii. La care se adaugă jocurile lor stupide și prostul management al ofertelor. Tu ceri cea mai bună soluție pentru nevoile tale, iar ei o omit pentru propriul interes, câștigul.

În urmă cu o săptămână am fost contactat telefonic pentru o ofertă mai bună de abonament. Am acceptat cu gândul că statisticile lor sunt mai bune. La câteva zile mi-am făcut niște calcule și am ajuns la concluzia că n-au dreptate. Costurile suplimentare din ultimul an s-au datorat convorbirilor și utilizării netului din Italia și Serbia. Oferta era tentantă, abonament de 89 de lei/lună în locul consumului de peste 90 de lei/lună din ultimul an.

Dacă reușeam să mă limitez la consumul permis de vechiul abonament, la care se adăugau costurile unei ieșiri în Serbia, la vară, ajungeam mai ieftin decât îmi promite noul abonament. Așa că încerc să iau legătura cu un operator uman și să renunț la noul abonament în termen de 10 zile, cum este legal. Dar, spre uimirea mea, în acest interval de timp -10 zile- eu nu am voie să folosesc telefonul, altfel nu mai pot să mă răzgândesc.

În alte cuvinte, îți bagă pe gât o ofertă și îți oferă 10 zile, ”perioadă de probă”- cum ar zice orice om uman. Dacă aveam de gând să mă răzgândesc, trebuia să mă hotărăsc imediat după acceptarea ofertei, adică în data de 16 martie. Fiindcă 17 este data de facturare și îmi intră noua lună, deci și noul tip de abonament. Iar dacă dau un simplu mesaj sau intru pe net să aflu un număr de telefon de la Vodafone, cum am și făcut, îmi pierd dreptul de mă răzgândi.

O mică neatenție, prea multă amabilitate și m-am ales cu o frumoasă perioadă de sclavie la Vodafone. Asta fiindcă nu sunt suficient de diabolic când comunic cu oamenii. E unul din momentele când îmi doresc să am libertatea unui fiu de Dumnezeu, care biciuiește manipulatori ipocriți fără milă. Ce-i drept că discutăm de alt context, deci altă esență a problemei.

Menționez și lipsa de interes a unor angajați în a mă direcționa. Unul îmi spune să contactez telefonic angajatorul, iar altul, să aștept răspuns că a trimis un mail cu cererea mea. Iar zilele trec. Cer și un număr de la Protecția consumatorului și mi se spune că nu are. De povestit oamenilor, cum se limitează drepturi și se fac obligații, printr-o gramatică plină de bunătate și statistici. Ale lor, că satistica viitorului meu devine orange. PrePay, fiindcă își fac reclamele auzite. Clar și concis!

Soluția cea mai bună pare a fi cartela, nicidecum abonamentul, deși cam asta ți se aruncă în față dacă apelezi la astfel de servicii.

Doar o frustrare.

Advertisements

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Nu acceptați oferte Vodafone de la operatori care nu vorbesc rar!

  1. nono… trist, te-au prostit, oameni fara suflet :))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s