O zi perfectă?

Aș putea să scriu despre vise. Aș putea să declin propunerea și să scriu un text critic, despre nimicuri. Sau poate aș încerca furtuna de pe cer. Dar astăzi nu voi fi nici psihedelic, nici ranchiunos. Nici nu mă voi gândi la povestiri frumoase și puțin realiste.

La dilema din titlu am găsit un răspuns chiar astăzi. Minunatul FB mai are câte o surpriză de oferit. Sau, mai degrabă, un amic. E vorba de un site ce conține o aplicație. Nu ai nevoie decât de imaginație și curiozitate pentru a crea o piesă muzicală, cu ajutorul unor sample-uri puse la dispoziție. Alegi un beat, mai bagi un efect, două, o voce și gata piesa.

Incredibox

O aplicație simplă care mi-a adus zâmbetul pe buze. Toată ziua. Dintr-o joacă, am ajuns și la lucruri serioase. În mare, mi-am delectat urechile ore-n șir. Nu e o noutate în domeniu, dar impresionează. Are un buton de înregistrare a unei piese, relativ scurte, comenzi simple și grafică interesantă.

Una din creațiile mele sună astfel:

Xtrambiental

Ps: la munca depusă astăzi în fața calculatorului, pot să spun că a fost o zi perfectă. Site-ul a fost un fel de cireașa de pe tort.

Leave a comment

Filed under muzica

Leave a Reply

