Keep calm and get tattoed

Probabil că sunt cea mai calmă persoană din sat. Am plecat de la ideea unui coleg, „Keep calm și învață la semiotică”. Cum tot mă deplasez pe cai verzi, am dat o fugă în parc. Era răcoare (umbră naturală, de copaci, dacă putem spune așa), aer curat și liniște. Apoi aud lătratul unei cățele. Lătratul nu era lătrat, iar cățeaua era un altfel de cățea, dacă înțelegeți ce vreau să spun. Urla de disperată pe și după câinele de companie. Și nu se mai oprea.

Mă gândeam că a devenit un moft. Toată lumea are câine și/sau bicicletă. Desigur, nici nu avem nevoie de astfel de elemente de decor. Într-o vreme eram ofticat. Îmi ziceam că mai bine îți faci un copil. Acum prefer să vad biciclete furate și câini maltratați. Problema e că nu am putut învăța. Disperata era pe culmi. Avea nevoie să se descarce de cei 14 draci. Iar eu asistam neputincios la spectacol. Mă tot întrebam până unde voi ajunge în a disprețui natura umană.

Vorba unei colege: „… my ass!”.

Leave a comment

Filed under lifeitslef, personal, satire

Leave a Reply

