despre iubiri și alte politici ale vremii/ capriciile verii

Aș fi preferat să tratez alt subiect. Meditasem la dilema frumuseții, a ipocriziei și a dragostei. Subiecte diferite, ipostaze diferite. Să nu credeți că astăzi am fost romantic. Astăzi nu am organizat un festin al sângelui, nu am ascultat nimic baroc și nu am adulmecat izul unei nopți de vară. Nu am găsit nimic romantic la ziua de azi cu excepția unor gânduri către cineva.

Mi-am pus problema esteticului trupului uman, cu referiri la feminin. Am rumegat supărarea ce vine atunci când încerci să lucrezi pentru cineva în țara asta. Am aruncat o privire asupra dragostei ca mecanism primordial într-o lume confuză. Seara socială am încheiat-o vorbind despre ipocrizii. Mă perturbă gândul că arădenii au gura mai spartă decât alți conaționali. Dacă cineva e alcoolic, toți sar cu gura să critice și să disprețuiască. Nu contează că și ei sunt tot alcoolici. Consumă mai puțin/mult sau altceva.

Mă perturbă invidia, prostia și răutatea gratuită. Și bârfa.

Revenind la dileme-mi politice… nu sunt pro-Băsescu. Nu l-am votat la ultimele alegeri. Dar nu-mi convine să revină socialiștii la putere (cu toate că au făcut-o, parțial). Mai sunt vreo 2 ani în care nu se întâmplă nimic. Ce nu doresc este un precedent în România, în care niște inapți să poată să detroneze după bunul plac. Eh, mă rog, treaba nu e chiar nouă. Nu mai vreau PD, dar sunt sătul de *****  de Antonescu și Ponta.

Nu vorbesc despre plagiat și corupție. Presa e plină de dovezi, iar un ochi clar poate trage o concluzie corectă. Vin de la muncă voluntară și nesilită de nimeni. Când să intru în scară, văd un afiș. La mine-n cartier are loc un spectacol folcloric cu ocazia referendumului pentru demiterea președintelui. E organizat de USL. Sper că din banii lor, deși CJA e USL-ist. Adică din banii noștri (ei+noi), nu din banii noștri (noi). Apoi primesc un fel de mesaj pe mobil. Indiferent de ce tastă apăsam, cred că mesajul era redirecționat către tot soiul.

Toată povestea m-a derutat și frustrat. Încă o bilă neagră pentru Vodafone. Eu nu sunt împotriva politicii, dar omul politic din mine a murit. Mai rău a fost povestea cu biserica. Nu sunt împotriva sistemelor, religiei/bisericii, politicii, statului, mainstreamului etc. Sunt împotriva oamenilor care transformă orice bun prin abuz. Lupta către adevăr și libertate nu e altceva decât un sistem de legi prin care filtrezi orice tentativă de manipulare. Mă consider mai presus de legea umană fiindcă m-am făcut propria mea lege. Pe de o parte e aroganță, pe de altă parte e efectul cunoașterii legii dragostei.

Știu, sunt ipocrit. Dacă aș iubi într-un mod curat(iv), aș fi mult deasupra lor.

Leave a comment

Filed under filosofie, lifeitslef, politic

Leave a Reply

