Alte lucruri care nu-mi plac

– să mă grăbești de la bere;

– disprețul față de oameni;

– berea de la frigider scos din priză;

– vorbitul;

– să mă grăbești de la duș;

– vorbitul tare;

– răutatea verbală gratuită;

– căldura excesivă din localuri, trenuri etc;

– paranoia pe fond de pastile. Cu găleata;

– să mă grăbești de la mâncare;

– neadevăruri;

– lipsa artei în dialog/certuri;

– să mă grăbești de la petreceri;

– dependența de tutun și lipsa lui;

– bonomia luată drept declarație de dragoste;

– să mă grăbești;

– mania fb-ului;

– să nu mă grăbești;

– dependența;

– frigul;

– căldura;

– prăjiții;

– lipsa unui mic dejun copios și adecvat (nu mă grăbiți!) ;

– fețele de plastic;

– școala și lipsa ei;

– munca;

– scaunele trase pe creierul meu;

– lipsa de idei de lucruri rele;

– când fac o listă (chiar urăsc multe lucruri, deci trebuie să-mi placă destule).

Note:

2. răspunde cu bine la rău. Tu rămâi/devii mai bun, ei cedează înspre bine sau mai rău;

3. berea se bea rece indiferent de anotimp. Frigul de  -10° C de afară nu compensează temperatura unei beri călduțe;

8. frigul de -10° C de afară nu compensează cele 30° C dinăuntru

Leave a comment

Filed under absurde, cafenele, carte, cultura, filosofie, lifeitslef, minte, personal, pub-uri, satire, socializare

Leave a Reply

