Alergie la umor violent

O cheamă Geta, are 55 de ani, din Prahova, de loc.

 

Iau conserva de la ora 20:20. Urăsc tot mai mult C.F.R.-ul pentru țepele luate. Mă simt mai bine când merg cu nașul și consider că mi-am scos minusurile făcute cu alte ocazii.

Mă așez lângă ușă, scaunul de la geam. În fața mea unu’ cu una, mai în vârstă, de fel. Lângă mine, un domn comun, după figură.

Apare și bufonul cursei. Stă în picioare lângă cei din fața mea. Urlă ca o dementă, face show. Nu vreau dușmani în Băile Călacea.

 

“Durata și scopul vizitei! Ce? Te bat pe buzunare. Vrei să ne batem?” O suna-se un hater.

 

“Ce fac? Mă duc pe Calea Aradului, la produs. Ce, crezi că eu am păzit băncile în școală?” Mai târziu aflu că își bătea colegii, deci presupun că expresia înseamnă ca nu era cuminte și silitoare.

 

De fapt, e mică, grasă, cu ceva dinți lipsă în gură, cu părul de un șaten spre blond, vopsit cocalarește. Scurt.

 

“Vrei să ne tragem? Hai să ne tragem! Ne tragem în bărci”. Mai târziu aflu că expresia e legată de bătaie.

 

“***** ****** penal și internațional”. Dume noi.

 

Evident aflu toate detaliile amintite din vorbe, fără să scot un sunet. Cealaltă jumătate de conserva e uimită de debitul verbal și agresivitatea manifestate. Doar partea din spate înțelege spectacolul și râde. Îl amenință pe unu’. Povestește câți bocteri o bătut. Și câți dușmani are în Călacea. Eu nu mai înțeleg nimic. Mă grăbeam acasă, la iubită – e mult mai multă liniște – pe care o iubesc.

Leave a comment

Filed under absurde, filosofie, lifeitslef, satire, socializare

Leave a Reply

