Să nu fim o nație de veșnic plagiatori

Ca un infidel cititor de presă online, aud vorbe de pe Facebook. Toată lumea o ceartă pe pseudo-domnișoara Stan. Alexandra, pre numele ei. Îmi aduce aminte de o fostă. În fine. Caractere.

Ajung cu botu’ntr-un articol. Îl citesc cu satisfacția cu care Diavolul se freacă pe mâini când a mai făcut ceva evil. Parcă am mai auzit undeva povești de genul acesta.

Desigur! Incă o dată proastele exemple de artiști ai muzicii românești copiază. Nu știu dacă am dreptul să o fac, dar nu am nici un motiv să cred că Alexandra Stan chiar a luat bătaie. La modul grav, de spitalizare!

Următorul articol cred că este relevant:

 

http://www.realitatea.net/alexandra-stan_1206314.html

 

Conform declarației Șefului Serviciului Rutier, starea ei nu ar fi fost mult mai gravă decât a lui. Amândoi, victimă și agresor, pseudo-muzician și manager, iubită și iubit – spun alte publicații – s-au zgâriat pe față ca pisicile.

Nu vorbesc de calitatea articolului. Titlul și textul sugerează brutalitate, pe când aceeași declarație, anterior menționată, susține altceva.

Mă rog!

Pe mine mă intrigă declarații de tipul: „Vreau să ştie toţi fanii mei că nu am ajuns la concert din cauza lui Marcel Prodan”. Eu văd multă prostie, lipsă de educație, alea, alea. Penibil.

 

Nu vi se pare că scandalul e o copie a celor din Vest? Cine se aștepta ca această Ri-ană a Carpaților să fie bătută brutal?

Mie îmi miroase a publicitate și mulți bani.

 

Eu mă bat săptămânal cu iubita mea, în public, și nu primim nimic.

 

Leave a comment

Filed under events, filosofie, ne-arta, satire, scriituri

Leave a Reply

