De ce iubim răul

Avem o dorință naturală de a ne face un piedestal sinelui. Nu realizăm că, acolo sus, suntem slabi. Nu ne vedem și nu ne auzim tremurul efemerității. Nimeni nu poate domni lângă noi sau în locul nostru, totuși.

Apoi avem exemplul celor care au trăit și a celor care ne cresc. Familiile risipite și răul dintre noi cresc demoni în mințile noastre. Și, totuși, poveștile lor sunt cele mai frumoase. Așa frânte cum sunt. Mintea e vicleană și totul se adună.

Am văzut oameni care au încercat să trăiască. Au ajuns departe de bine și frumos. Adesea i-am cules și i-am protejat fiindcă am învățat să-i iubesc. De fapt, ei au venit la mine. N-am disprețuit niciunul deși m-am ferit de ei.

Am fost protector până când am fost alungat. Prea des se foloseau de mine. Am lăsat în urmă suflete care nu puteau/doreau să iasă din nebunia lor. Oameni fără sens. I-am cules zdrobiți și nu i-am putut reface. Fiindcă eram ca ei și trăiam cu teama că eu nu îmi voi găsi liniștea.

Nu am fost un copil nedorit, dar am fost o supriză. La naștere nu au știut cum să mă numească. Au ales după numele tatălui și al bunicului și după îngeri. Eram un copil cuminte, care vestea dramele ce aveau să vină în adolescență. Nu s-au descurcat cu mine. Eram o minte dificilă. Totuși aveam cele mai frumoase nume din familie.

N-am ajuns să fiu niciodată ca cel care aduce vești bune. Am ajuns să culeg doar cioburi. De aici obsesia pentru tatuajul cu aripile de înger de pe spate.

Încă nu am găsit omul care să mă apere de mine însumi. Atunci… de ce iubesc răul?

Leave a comment

Filed under cafenele, cutume, etica, filosofie, lifeitslef, personal

Leave a Reply

