Ziua națională de doliu

Sunt conștient de faptul că subiectivismul meu știrbește adevărul pe care-l caut.

 

Dar…

De multă vreme nu suport ideea de 1 Decembrie. În urmă cu 15 ani eram naționalist și mă simțeam un patriot. Acum, mi-e scârbă, când nu am momente de totală nepăsare. Anul trecut, încă, eram regalist. Apoi am realizat că, de fapt, nu avem rege. Monarhiile nu prea mai au sens, oricum.

Regele a abdicat, iar de atunci nu mai are nici un rol. A fost susținut de mareșalul Antonescu, dar acesta nu mai este considerat erou național. A fost susținut de CDR, dar aceea alianță a eșuat. PSD-ul este doar continuarea firească a unui comunism perfid. N-are ce face cu un rege inert. Susținătorii PSD încă mai cred că Iliescu e erou național !?

Regele a abdicat. Adică ne-a lăsat pe mână comuniștilor și atât. Și-a păstrat viața. Trebuia, după funcție, să moară, dacă într-adevăr a semnat abdicarea cu pistolul la tâmplă, după cum se spune. După funcție, trebuia să moară. Oricum, poporul nici acum nu l-ar fi onorat. Am renunțat și la ideea de monarhie, măcar că nu suntem un popor demn și nici rege nu avem de prea multă vreme.

Revenind, nu am zi națională. Până nu primim/luăm Basarabia, una, alta, înapoi, nu putem avea zi națională. Jumătate de Moldova e vasală altora și nu ne dorim unirea că nu e propice d.p.d.v. economic. Păi?

 

Fratele meu e boschetar, eu am un apartament cu 3 camere. Așteptăm sărbătorile când are și el o garsonieră, ceva?

 

Eu oricum nu am țară aici, sunt doar călător.

Leave a comment

Filed under istorie, Jurnalism, personal, politic, scriituri

Leave a Reply

